Thursday, August 5, 2010

senyum itu sedekah =)








hari ni sangat penat..tp ada satu bnda lawak jadi kat aku..dulu2 masa 1st year aku trnampak sorang minah ni..dia budak navi..cantik orangya..xsangka plak tahun ni aku satu aras dgan dia..satu hari tu, kejadian dkat aras 1 blok ma1..aku rasa dunia yang sebesar2 alam ni dah jadi sekecik2 zarah pulak..apa x nyaaaaa ~~asal aku pgi toilet aku jumpa minah navi tu..aku cuba senyum kat dia..tp mukaaa dia ya ampuunnn ~~~ mcm ni (u ~ u)...sombong gila dia..aku pon geram gila la tp xpa simpan lam hati saja..pastu pda hari yg sama aku nak p amik air tiba2 jumpa lagi dia..ya Allah..why oh why oh why ohhhhh ~~ klau rajin jumpa dia senyum xpe..ni muka cam kerek gila..then aku amik kputusan tgok lantai jer..lagi baguihh..huh !!!

pastu aku balik bilik dan berdoa supaya keluar bilik jap lagi jgan jumpa dia dah..haha..tp aku ngan dia nih ada kimia kot a.k.a (chemistry) aku nk g toilet lg then jumpa lg dia..mmg brjdoh..haha..sbnarnya total skali aku kira lbih 5 kali aku slisih dgn dia pada hari yang sama..aku agak dia pon dah boring jmpa aku..haha..nak wat camna bleh..jadual nak p toilet kitorang sama lak tu..ntah2 ada hikmah ape slpas ni yg asyik dok jumpa dia..herm sapa taw kan...

lesson of the day : =) senyum itu amalan mulia ~~ nitez ~~

No comments:

Post a Comment