Sunday, November 28, 2010

EXAM AKU DAH ABIH !!! YES YES YES !!


gembiranya di saat ini kurasa bagai ingin menyanyi macam ana raffali.lalalala..heee..exam baru abih kot setelah lama aku dan member2 berhempas pulas memulas otak...tapi aku wat2 epi ja nih sebab bukan semua paper leh jawab pon..sem nih semua killerz ah..nasib baik aku xmati dgn killerz paper..tapi xpe sebab usaha itu dah ada jadi skg berserah jer la..malam esok dah nak balik umah & sem depan practical kat kedah..sedih happy semua bercampur baur ( eceh ayat bm A1 nih..haha)..sedih sebab nak tinggalkan kawan2 (masyi,farah,mimi-eh nnt jumpa lagi minah ni kat tmpat praktical..hahah..,nisak , syaz ,kakek , zati ,mokkah,az, atif,yam, sarah & budak2 klas yg lain lah..lama kot nnt balik..huuuu..tapi conclusion untuk sem nih memang perit ah...aseimen susah bagai, perangai lecturer pon berbagai-bagai..tapi sbb kitorg student kena turut jugak peel dorg walau management dorang yg x betol sebenarnya...

exam kali nih plak kebanyakan aku spot xbetol..bila baca past year, xnaik..time aku xbaca naik pulak..sejibik sejibun...ish memang sakit jiwa raga kuuuuu...huuu..tapi xpela bnda dah lepas..waaaaaa !!!kepada kawan2 yg baca post ni eh, saya nak ucapkan selamat bercuti,,,balik umah elok2 naaa..jangan lupa kim assalamualaikum kat mak ayah korang,,kate anak pok cik abdullah kim salam...:D hehe..

nanti balik umah mesti aku jarang on9 dah sebab beruk band coverage bapak lembap kat umah...nak tunggu loading dan aku sakit jantung dlu menyumpah..haishh...sabo la eh..

balik nih walopon 6 blan tapi bkan leh dok relax..kna p practical kot..tapi xpa ada member a.k.a syafawati ngan kak aku kat situ..haha..untung gak la aku rasa dari mmber aku yg nnti nk g prac sorg2...huuuu takot-takot...adeh lapaq la plak tgok rumet aku makan..x ajak aku pon..sampai ati dia noh..haha..ok lah blogger..di mana pon korang brada..ingat mak ayah korang eh..hahaha..tiba2 ja..aku doakan korang sihat2 aja..wish me luck in my practical yer..babai ~~ assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment