Thursday, November 11, 2010

Randomly..


esok 13 november, aku ada exam paper first..orang lain dah habis exam n ada yg dah balik aku baru nak exam..kat pesbuk smua gambaq org p mlancong sana sni..meluat aku tgok a.k.a jeles x trhingga...wuuu..tp untuk yg first paper ni aku ada la study skit..tp bila tgok past year punyer questions macam xde sgt jer lam note?? adeii nih yg takut ni...rasa mcm kna baca newspaper n tau pasal economy semasa pon ade..habih la aku nak mggoreng nnt..newspaper pon slalu selak kat bahagian hiburan jer..xkuasa aku nk tgok bhgian bursa saham tuh..tgok graph naik turun tu pon da naek biol otak aku..haishh..tp mntak2 la soklan yg naik berkaitan dgn apa yg aku baca..semoga Allah permudahkan jalan kami semua :)


tp xtaula mcm mna..aku xde mood sebenarnye ..minda dok kat umah kot..selasa arituh tok wan aku meninggal dunia..herm sedih aku xdapat balik sebab dah xsempat..arwah meninggal malam selasa..mak & kak aku cakap xyah balik la malam2..kang jadik pape lagi sudah..aku pon menangis jela malam tuh..sedih giler org semua balik cuma aku yg x...tp aku xde nak heboh..malas la...member aku yg terdekat jer tau..malam tu aku baca yasin jela dkat arwah..apa lagi aku bleh wat dok jauh2 gini.last skali jumpa dia masa raya puasa hari tuh..patut la banyak mnde pelik jadik arituh..bila jadik camnih baru aku ingat balik..kira anak wan aku yg dok jauh2 semua balik raya yg lepas..sempat la jumpa untuk yg terakhir kalinya..skrg aku dah xde tok & wan lagi..aku dah jadik cucu yatim piatu..hermm..tp dah sampai waktu semua org akan pergi..aku baca yassin arituh teresak2..sambil baca sambil teringat bila pulak waktu aku?..takot aku rasa..seram sejuk semua ada..amal x banyak lagi..semoga tuhan mengambil aku dlam keadaan aku dah bersedia nk menghadapNya.. ..semoga arwah wan dicucuri rahmat dan diletakkan di kalangan orang2 yg beriman.... :'(

3 comments:

  1. as, salam takziah....
    tuhan lebih menyayanginya...
    all d best 4 ur final...=)

    ReplyDelete
  2. hehe..tq..as dah ok right now..semoga kita semua bjaya !!

    ReplyDelete