Tuesday, November 23, 2010

kipas susah mati wani ardy !!






picture source: waniardy.tumblr


hari nih nak citer psal wani ardy lah..aku minat sangat kat dia nih,kat dato' siti pon aku xminat gini tau!heee..aku bukan lesbian lah tp just adore dia jer..dia punya bakat yang umph..xtaula nak cakap..style dia pon aku suka..cute abih..antra lagu dia yang aku minat & selalu aku dengar bila nak tido mcm orang kecil & suddenly lewat.aku xtau la nape aku nih minat sgt kat dia.apa dia post kt FB semua cam nak p like jer..sbb aku mmg like setiap post dia..bukan pura-pura jer..aku follow semua perkembangan dia kot,,.dia ada tumblr aku follow..dia fb aku add..haha..agak2 dia pon dah boring ngan aku niha..tp dia ok jer aku rasa..sebab kdga2 aku dok komen kat dia, dia reply jer.tu yg bertambah minat kat dia tu..haha..skg dia dok oversea..dah la pandai nyanyi ,bijak pulak tu..herm..korang kenal x dia? dia boleh la nk kata penyanyi indie..sbb dia wat semua lagu sendiri.. main gitar pon sendri..apa lagi? mantop kot..kpda wani ardy...kiranya detik ini kau sedang terbatuk-batuk,ketahuilah olehmu bahawasanya aku sedang memanggil namamu..hahah..mohon maaf kiranya aku terlalu meminatimu..huuu :(

5 comments: