Saturday, November 13, 2010

hari ini dalam sejarah ...

Hari nih baru lepas satu paper iaitu paper macroeconomic..seperti yg dijangkakan soalannya mmg mencabar minda & jiwa ragaku..part A boleh lagi la aku jawab syikit2 tp mai kat part B ya ampun..susah separuh nyawa..aku toleh kiri senyum kat farah tanda xreti wat..dia pon senyum kat aku balik..kami saling berbalas senyuman ..haha,,tapi lam hati nih dah panas daa.pastu apa lagi..goreng ah apa yg patut.tp aku xtau la jawapan aku tu bernas ke x..masalahnya nota dia kasik ayat ntah hape2 n xde isi sgt pon...skrg aku tawakal jela.study, study dah..herm~~
huu..xnak macam nih..mintak2 baek2 ja..takot-takot..


dah abis first paper semua org bergegas pulang ke kg except aku . farah ngan masyi & ada lagi la dak2 klas aku yg xbalik..dlu mmg mcm relax jela xnak balik..smgu jer pun..tp hari ni rasa sedih gila kot tgok org semua pakat balik.tapi xpala ..nak wat gena dah lambat..tiket pon xdak dah,..pastu masyi pon ajak la kami beraya kat umah pak long dia dkat Felda Lok Heng..haha,,nama mmg terbaik kan..dengar sekali pon mmg dah catchy..mst ingat sampai mati nih..pagi esok  kami bertolak..so ni kira yg pertama kalinya lah aku beraya di perantauan..hahah..seyes sebelom ni semua raya bawah ketiak mak ja..baru tau rasa nikmat bersama keluarga bila dah jauh gini..huuuu..macam mna la eh raya kat tempat orang>?? takot jugak nih nk g nyibok time raya2 gini..tapi redah jela..semoga aku xmenangis bila dok kat umah orang..haha..aku nih bab2 nangis mmg juara..kalah pelakon kot..spontan jer aku leh nangis..tee hee..ok lah dak ngantok tgu nak srong bantal jer nih..bai bai mr.blog..thanx you coz keep accompany me (^_____^)


mmmmmuahhhhxxx :-*

No comments:

Post a Comment